czwartek, 10 października 2013

; >

Zawsze myślałam , że moje życie będzie takie jak to bywa w bajkach, no ale niestety rozczarowałam się co na ten temat. 
Pomimo, że mam dopiero 16 lat, ale troszku już przeżyłam. Pierwsza kłótnia z rodzicami , pierwsze zauroczenie, pierwsza miłość, pierwsze łzy po rozstaniu, pierwszy papieros, pierwsze picie, itp. Moje życie = mój problem jak to mówią .
Nieraz jest trudno, ale nieraz jest tak wspaniale, że nigdy nie chciałoby się aby to mijało.
Teraz akurat jestem na takim etapie życia, że pakuje się drugi ...yyyy.. nie trzeci już raz do tej samej rzeki.
Niektórzy napewno pomyślą: ' po co ? naiwnna , myśle że będzie lepiej . ' no ale niestety tak jest jak się w kmś zakocha. Jak to mówią miłość nie wybiera. Więc trzeba dawać szanse, może akurat będzie lepiej , może akurat coś się zmieni.. dobranoc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz